You remind me of the times when I knew who I was

Det finns en hel del saker man hade kunnat ta och diskutera och vända och vrida
på fram och tillbaka för att försöka få fram något slags svar på alla frågor man har.
Samtidigt undrar jag om man verkligen kan få svar på allt, om det verkligen finns
svar på allt här i världen. Tveksamt. Sen är ju frågan om man verkligen hade blivit
klokare om man fått de svaren man hela tiden söker. Hade bara skapat fler frågor.
Tror jag.

Fyller år om exakt 3 månader idag och de blir nog antagligen att spendera den dagen i
Norge, så då har Vladde lovat att ta hand om mig :) så jag inte behöver känna mig ensam.
och nu ägnar jag mig mest åt att lyssna på musik och att vara trött.
Livet är ganska fint nu ändå, fredag imorgon och helg och så sen.
nej nu är jag för trött.


We'll make the same mistakes
I'll take the fall for you
I hope you need this now
Cause I know I still do

Kommentarer
Postat av: Vladde

Klart! ska ta hand om dig o festa o visa dig de bästa av Oslo!...=) längtar!!

2010-01-25 @ 00:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0