So I will take this time to say goodbye

Har gjort en ny blogg
Känner att det är dags att lägga denna bakom mig.
och alla inlägg från en tid som inte längre finns.
Men vi får se, kanske så kommer jag tillbaka, och
förr eller senare lär jag väl lägga ut en länk till den nya
Är det någon som inte kan vänta till dess så får ni väl säga till

men det är ju knappast så att världen skulle gå under
om ni inte får läsa om mina värdelösa tankar om nätterna
på ett tag

ni klarar er, det gör man. Alltid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter den då :P

2010-01-30 @ 11:37:07
URL: http://wisth.blogg.se/
Postat av: Petra

men jag vill ha länken, eller den pucko GE MIG DEN!

2010-01-31 @ 21:03:52
Postat av: Petra

jag skojjar bara, du vet att jag älskar dig, ge mig den, du vet att jag älskar att läsa dina meningslösa inlägg som inte är meningslösa! puss :)

2010-01-31 @ 21:05:14
Postat av: kajsa

lääääääänka den till mig då ;d

2010-01-31 @ 21:36:19
URL: http://kaajsalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0