I'll be blunt; now the rain is just washing you out of my hair and out of my mind

Lagom härligt att jag verkligen borde sova nu, eller att jag åtminstone borde vara jätte trött.
men nejdå, är piggare än vanligt, eller kanske inte. Går på någonslags övertid nu, och är nog
egentligen så trött att jag blir alldeles för pigg. Men så blir det när man inte sovit på 40 timmar.

Hade iallafall en grym kväll/natt och allt sånt i Göteborg igår, söndag då alltså.
Lite halvt galen, men de var najs. Var hemma klockan fem imorse och insåg att det inte var
någon ide att gå och lägga sig då jag skulle vara i skolan klockan nio och göra omprov.
Hade bara blivit ännu tröttare av att sova en timme. Så uppe vatt jag tills de var dags att bege
sig till skolan och göra prov, de gick säkert okej tror jag. Sen gick jag in till stan, mötte Petra,
begav mig senare hem till syster som fyllde år, de var trevligt och så.
Sen kom jag hem, fixade stallet och sånt, sen har jag försökt plugga men gav upp för insåg att
min hjärna inte riktigt fungerade som den skulle utan sömn. och nu har jag blivit pigg igen.
inte okej.
Skola och sådär igen imorgon, inte kul alls. bara massa ångest och så på det, men de löser sig.
Måste fixa till min kära lilla sömnlöshet bara som tydligen smittar, inte bra, förlåt lukas.

Tror inte detta inlägget får några som helst värdelösa tankar från mig när jag tänker för mycket
för en bra sak med att inte ha sovit på 40 timmar är att hjärnan inte funkar som den ska.
Eller så funkar den kanske som den ska? Vem vet det egentligen liksom?
och vem bestämmer att brunt är brunt och inte blått?

nej ska läsa mitt horoskop och så nu. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0