And I wanna feel that lightning strike me, and burn me down.

Klockan är mycket, fast egentligen inte jättemycket, men den är ändå mycket.
Jag har haft en mycket fin och värd vecka, det gillar vi. Vatt med alltför fina människor.

Ikväll var jag hos Lollo ett tag, blev ganska trött efter ett tag,
kan inte riktigt hjälpa att hennes säng är rena sömnpillret,
men prat om livet i största allmänhet hann vi med innan
jag sov en stund. Du är bra ska du veta!

och nu är jag hemma, ensam i min säng, inte okej att sova själv inatt.
det är tomt och ensamt. men det ordnar till sig i helgen :)
och helgen kommer bli fin dessutom, träffa min kära vän Mathilda imorgon
som äntligen tagit sig hem från Thailandet, hon lär ju inte vara brun alls eller så.
Sen mys och så på lördag, sen ska jag någonstans hinna med att plugga
vilket jag har behövt göra väldigt länge, men jag tar mig aldrig i kragen och gör det.
Men jag lovar mig själv att i helgen så ska jag. Lite iallafall.

Annars har jag inte mycket mer att säga.
men jag är glad och så.
puss


Kommentarer
Postat av: p

och jag saknar dej och så <3

2010-01-22 @ 00:30:38
URL: http://wisth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0