Update from the other side

mmh det ar fint och sa har.
har varit ungefar 20 grader varje dag och sol all the time. Klockan har ar just nu kvart i sju pa
kvallen, tidskillnaden var inte sa jobbig att komma in i, jag hade ju varit ganska duktigt och vridit
pa dygnet hemma. vaknar dock ganska tidigt pa morgonen. Men jag gillar ju anda inte att sova
for lange pa dagarna. Har varit och shoppat iprincip hela dagen idag, fick med mig en del.
Bland annat tva par skor, och lite annat. Pa Torsdag aker vi till min bror i Boston och stannar dar
till och med sondag. Hade gjort allt for att stanna har i nagra manader. Tva veckor racker inte.



It makes no sense at all.

Honesty kara vanner, honesty.
det ar allt jag vill ha,
och det enda jag inte kan fa.

Kommentarer
Postat av: T

Kom hem!

2009-11-18 @ 15:28:18
Postat av: Vladdis

Näää kom inte hem ännu onödigt jag e ju inte hemma föräns till jul så du kan gott var akvar där o njuuuuuuta!!... =)

2009-11-18 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0