och sommaren har äntligen kommit.

Eller redan i måndags infann den sig med underbart väder.
I måndags solades det hela dagen och i tisdags var det stranden
som gällde med Tilda och Elin. Super härliga dagar har det varit.
Igår blev det dock inte lika mycket solande för min del. var inne i stan
en sväng på förmiddagen där det shoppades lite, bland annat två linnen,
en tshirt, en kofta och ett hårband =) gillar't! Sen hem för att lägga sig
en timme ute i solen. Led dock av en jvla värk i magen igår så jag stod inte
ut att vara i solen så länge. På kvällen blev det en runda förbi Tilda där det
bjöds på kladdkaka och jordgubbar.. illa! haha men gott var det =)

Idag gick jag upp kvart över sex. Var färdig med Kasper kl 7 och då vart de
dags för träning för oss, höll på en timme ca.och det gick jätte bra. svettigt.
haha..dock väldigt skönt att ta det vid den tiden för de hade inte varit vidare
härligt senare. Var hemma vid nio igen och då blev det en dusch och nu har
jag precis hängt upp mina lakan och sängkläder som blivit tvättade så det
blir till att bädda rent ikväll :) Så nu hade jag tänkt städa mitt rum, dammtorka
och allt sånt så det blir riktigt fräsht. och sen kanske till och med rensa ut
min gaderob.. Det behövs verkligen. Sen blir det att ut och bygga på brännan
och bara lata sig i solen resten av dagen =)


I'll never show my feeling for you again
/Lovisa

Kommentarer
Postat av: vladde

fan.. måste du vara så duktig? har lite dåligt samvete øver att jag inte e det.. ahahha næ måste fan ta tag i det snart jag med! pussa o sakna o så..=)

2009-06-25 @ 13:14:54
URL: http://www.vladdis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0