What goes around comes around

Spenderade en fin dag med en fin vän Lovisa i göteborg hela dagen igår.
Blev en massa shopping så de var nice, kvällen spenderades med lite film
och sådär. Idag tvingade jag med mig Viktor till staden för att shoppa lite
mer. Hittade en del fint idag med. Imorgon är det onsdag, eller idag faktiskt.
Det blir nog också nice. :). Sen är det nyårsafton, jätte överskattat och sådan
hysteri, men detta året kanske det kan bli nice de med.
Ikväll var jag och Lollo såpass modiga att vi hyrde tre skräckfilmer, och har
sett dem allihopa nu. Den ena konstigare än den andra. Men helt okej filmer.
Annars tror jag att jag hade behövt rensa ut min gaderob igen.
Äsh hade behövt göra en massa egentligen, men somsagt, finns bara två saker
man behöver göra här i livet, välja och dö. 
Har kommit fram till att de är väldigt onödigt att vara ledsen och må dåligt över
vissa saker. Faktum är att jag redan har slösat alldeles för mycket tid på en
onödig sak, därför tänker jag inte slösa ännu mera tid på att må dåligt över denna
sak. Det vore bara dumt faktiskt. Jätte dumt. För det är inte värt det, inte någonstans.



You still don't think I'm going to see this through?
Tell me I'm a part of history -
Tell me I can have it all
I'm still too tired to care and I got to go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0