Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you.

Jadu, karma kallas det.
det känns inte allt för bra va? Jag antar att Karma aldrig slår fel i slutändan :)
sen finns det väl egentligen inte så mycket mer att säga om den punkten. hehe

Fem dagar kvar till jul, helt sinnes. tror jag ska städa mitt rum eller något och
försöka skapa lite julstämning. Om tre dagar befinner sig Pernilla i Sverige igen.
Det är bra. Så blir att ta igen tid på onsdag. och sen senare på kvällen fira jul med pappa.
klockan är tjugo i tre nu och jag kan inte sova som vanligt men med musik så är det okej.
Vad vore man utan musik dessa sömnlösa nätter? Eller utan det överhuvudtaget. ush.
Men de är mitt eget fel att jag snevrider dygnen såhär.

L - And now it feel so fine to see you breaking down girl.
 


Kommentarer
Postat av: Lolls

Denna karman asså..



<3

2009-12-20 @ 03:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0