It's okay that we're dying.

Hade jag kunnat vrida tillbaka tiden just nu, så hade jag gjort det.
och jag önskar så hårt att jag kunde göra det. Men det kan jag inte.
Det finns så mycket jag just nu önskar att jag kunde ändra och göra annorlunda.
Men det finns inget jag kan ändra, de finns inget jag kan göra, för att det ska göra mindre ont.

Jag hade behövt sova inatt. Jag tror jag behöver sömnen mer än någonsin.
Men än är jag sömnlös, och jag är tveksam över att den kommer hitta hit denna natten.
Så här sitter jag, med huvudet fullt av tankar och musiken spelandes.
Jag vet knappt vad jag tänker på längre. Det känns bara tomt nu. Väldigt tomt.
Tömd på något jag vet inte vad, minnen? Något man trodde var bra. Som visade sig vara fel.
Jätte fel. Det är svårt att hitta marken efter något sånthär.
Det är svårt att vara okej efter något sånt här.

och det är jag inte heller och såren kommer alltid finnas kvar där.
men det onda kommer gå över. och det är dags att rensa bort dig.


You never knew, well i never told you
everything I know about breaking hearts
I learned from you,
it's true
I've never done it with the style and grace you have
but I'll make long term plans based on these mistakes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0