And it feels like rain when the words all sound the same

Helgen är slut och likadant andra advent, nu är det istället den sjunde december.
Jag har fortfarande inte riktigt hängt med på att det redan är december, och dessutom
den sjunde. Tiden går skrämmande fort.
Klockan är snart tre och jag kan inte sova. Inget som är särskilt ovanligt egentligen.
Inget vidare bra att fortfarande vara vaken. Men finns inte så mycket att göra åt saken.
Har försökt plugga idag. Det går sådär. Känner sjukt mycket press och väldig massa stress
att bli klar med all skit vi har kvar innan vi slutar. På något vänster ska det väl lösa sig.

äsh har egentligen inget intressant alls att dela med mig.
Mina tankar denna sömnlösa söndagsnatt är totalt värdelösa och bara mest dumt.
Så inget vi orkar skriva om här. Men lite fin musik, som jag haft sällskap med halva natten
nu och de klarar sig. Ska bara lyckas somna med.

snart är det jul
puss


Kommentarer
Postat av: Em

Jagtyckeromdig.sant

2009-12-08 @ 01:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0